Letošnji Teden otroka se je osredotočal na temo Otrok, nepopisan list. Pojem »otrok kot nepopisan list« izhaja iz filozofije Johna Locka, ki je verjel, da se otrok rodi brez predhodnih znanj, izkušenj ali vedenjskih vzorcev. To pomeni, da so otrokove izkušnje in okolje tiste, ki oblikujejo njegovo osebnost, znanje in dojemanje sveta. Vsaka nova izkušnja, beseda ali občutek se vtisne na ta »list« in prispeva k temu, kakšen človek bo postal. Vse, kar vidi, sliši, občuti ali izkusi, postopoma oblikuje njegovo razumevanje sveta, njegove vrednote in osebnost. V praksi to pomeni, da je odgovornost odraslih, da otrokom omogočimo pozitivne izkušnje, jim pomagamo razvijati veščine ter ustvarjamo varno in spodbudno okolje za njihov razvoj.
V vrtcu smo organizirali različne dejavnosti, ki so skozi igro spodbujale kreativnost, raziskovanje in povezovanje med otroki, kar je izjemnega pomena za njihov celostni razvoj.
Teden otroka je torej čas, ko se otroci lahko še bolj sprostijo, zabavajo in skozi različne dejavnosti razvijajo nova znanja in veščine, obenem pa opozarja na pomen skrbi za otroke skozi vse leto.
Zapisala: Nina Kodba Vereš